fonQ maakt gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om onze site persoonlijker te maken en je te voorzien van relevante advertenties. Met deze cookies kunnen wij en derden jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen. Als je verder gaat accepteer je onze cookies. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina of opt-out.

De klachtenprocedure van fonQ


Het kan zijn dat je een klacht hebt over fonQ en/of je bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

 

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

 

Hoe kun je een klacht indienen? 

Je kunt een klacht indienen door:

  • Een e-mail te sturen naar klantendienst@fonq.be;
  • Of u kunt bellen naar 078 48 33 14;
  • Of schriftelijk een klacht versturen naar:

FonQ B.V.
T.a.v. Leidinggevende Klantendienst België
Postbus 40265
3504 AB Utrecht
Nederland

  • Of u vult het klachtenformulier hieronder in