Een bestelling terugsturen bij fonQ

U heeft het recht op een zichttermijn van 30 dagen. Dit betekent dat u binnen 30 dagen kunt melden dat u uw bestelling wilt terugsturen. Deze service is helemaal gratis. Als u een product of uw gehele bestelling wilt terugsturen, neem dan contact op met de klantendienst. U ontvangt dan binnen één werkdag een e-mail met de instructies en uw ticketnummer om uw product(en) retour te sturen.

Aan het retour sturen zijn geen kosten verbonden. Uw retourzending wordt alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in de originele verpakking en in een stevige verzenddoos naar ons is teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht de retourzending te weigeren of de schade in rekening te brengen.
Het recht op teruggave vervalt na 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.
  1. Houd rekening met onderstaande:
  2. Cosmetica (zoals crème, make-up, lotion, gel, shampoo) mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking omwille van hygiëne.
  3. Persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals haarverzorging, massageapparaten en thermometers) mogen teruggestuurd worden mits in gesloten verpakking omwille van hygiëne.
  4. Retourzendingen worden alleen in behandeling genomen als de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in de originele verpakking en in een stevige verzenddoos worden teruggestuurd.
  5. Wij adviseren altijd om een bewijs van uw retourzending te vragen bij het inleverpunt.
  6. Het aankoopbedrag wordt binnen dertig dagen op uw bankrekening teruggestort.
Dit is helaas niet mogelijk.
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze is ontvangen en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retourzending zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.
Als er iets niet juist is met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, neemt u dan contact op met onze klantendienst. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen!