Klachtenprocedure

Hoe verwerken wij uw klacht?

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door:
Een e-mail te sturen naar klantendienst@fonq.be
Of u kunt bellen naar 07 848 33 14
of schriftelijk een klacht versturen naar:

FonQ B.V.
T.a.v. Leidinggevende Klantendienst
Postbus 40265
3504 AB Utrecht
Nederland

Wij brengen u binnen 14 dagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan brengen wij u hier binnen 14 dagen van op de hoogte met een indicatie wanneer u uitvoerig antwoord kan verwachten.

Wanneer u met fonQ.be meermaals contact heeft gehad over een geschil, dan heeft u de mogelijkheid om raad te vragen of de klacht neer te leggen bij BeCommerce. Een geschil wordt door de geschillencommissie van BeCommerce slechts in behandeling genomen indien de klacht binnen redelijke termijn is ingediend. Hiernaast kunt u ook terecht bij het Europese ODR-platform.

Vraagt u zich af wanneer u uw bestelling kan verwachten? Kijk dan op de pagina met verzendinformatie. Voor andere vragen over garantie, retouren etc. helpt de fonQ klantendienst u graag.