Heb je je antwoord niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op.
Meer informatie over fonQ vind je bij 'Meer fonQ'.
Alle items die op fonQ worden aangeboden, of ze nu door fonQ of door een partner worden verkocht, worden in eerste instantie standaard ingedeeld per productcategorie (bijv. stoelen, banken, tafels).
Vervolgens worden de items in dezelfde categorie ingedeeld naar producteigenschappen (bijv. kleur, materiaal, stijl). En ten slotte worden de items standaard geclassificeerd volgens een algoritme op basis van de beste verkoop, de beschikbaarheid van de items en sale prijs.
Je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om deze volgorde aan te passen, door de items te sorteren op basis van een van de volgende specificaties:
Wat betekent het als er 'gesponsord' bij een item staat?
Onze verkooppartners hebben de mogelijkheid om tegen een vergoeding bepaalde items uit te lichten. Deze items vind je dan hoger in de lijst dan normaal, en je kunt ze herkennen doordat er 'gesponsord' boven staat.
Er zijn verschillende manieren om het product te vinden waar je naar op zoek bent. Met de zoekbalk boven op de site kun je gericht zoeken door je zoekopdracht in te typen. Vul simpelweg de gewenste term or artikelnummer in en alle relevante zoekresultaten zullen worden weergegeven. Met de zoekbalk kun je bijvoorbeeld zoeken naar ‘zwarte tafel’, 'houten stoel’ of ‘pannenset’.
Een andere manier om te zoeken, is door te bladeren door de verschillende categorieën. Kies hiervoor eerst de gewenste categorie in de navigatie bovenaan de beginpagina van de website, bijvoorbeeld 'producten > banken' of 'Ruimtes > eetkamer > eettafel'. Vervolgens kun je met het menu aan de linkerkant je zoekopdracht verfijnen door een specifieke categorie te kiezen, bijvoorbeeld "3-zitsbank" of "langwerpig".
Vervolgens kun je de artikelen sorteren op een aantal specificaties:
Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. Wil je van een product high res beeld ontvangen voor een magazineproductie? Dat is vaak geen enkel probleem.
Stuur ons een mailtje met:
We proberen je aanvraag zo snel mogelijk te verwerken, meestal binnen 1-2 werkdagen.
Heb je nog geen specifiek product in gedachte, maar wil je juist vanuit ons input ontvangen voor een shoppingpagina of themabijlage? Wij denken graag met je mee en gaan met alle plezier voor je op zoek naar geschikte producten.
Neem contact op met onze afdeling Communicatie via communicatie@fonq.nl.
We staan zeker open voor leuke samenwerkingen met mooie blogs of tijdschriften. Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden, zoals een productreview of het opzetten van een winactie. In verband met de vele aanvragen, moeten we helaas wel selectief te werk gaan.
Ben je benieuwd of er op dit moment mogelijkheden zijn voor een samenwerking? Neem dan contact op met onze afdeling Communicatie via communicatie@fonq.nl. Mocht er interesse zijn in een samenwerking, dan zullen we contact met je opnemen.
Via je account kun je een aanvraag verzenden voor een oplossing naar wens. Nog geen account? Dat maak je alsnog eenvoudig aan met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
Heb je het product gekocht bij fonQ?
Heb je het product gekocht bij een verkooppartner van fonQ?
Per mail ontvang je informatie over de afhandeling van je aanvraag.
Benieuwd of die ene stoel wel lekker zit? In de fonQ Interieurstudio kun je een kleine selectie van het assortiment in het echt bewonderen. Daarnaast vind je er een paar inspirerende settings; perfect om inspiratie op te doen voor jouw huis!
Het is in onze fonQ Interieurstudio enkel mogelijk om met kaart te betalen.
Reactorweg 53
3542 AD Utrecht
Openingstijden:
Op zon- en feestdagen is de fonQ Interieurstudio gesloten
Overige gegevens
fonQ.nl is onderdeel van Fonq.nl B.V.
IBAN: NL89 INGB 0663 2716 14 t.n.v. fonQ B.V.
BIC: INGBNL2A
KvK: 30193631
BTW-nummer: NL812916761B01
fonQ heeft een assortiment met duizenden producten. Wij hebben deze niet allemaal in de Interieurstudio staan.
Benieuwd welke producten je in de Interieurstudio kunt vinden? Bekijk dan snel de selectie.
Als je bij je online bestelling voor de optie 'afhalen in onze Interieurstudio' hebt gekozen, dan kun je jouw bestelling binnen één werkdag in het afgesproken tijdvlak komen afhalen, mits het product op voorraad is. Je ontvangt een afhaalbericht met een routebeschrijving als de bestelling klaarligt.
Openingstijden:
Werkdagen: 8.30 - 17.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
Adresgegevens:
Industrieterrein Lage Weide
Reactorweg 53
3542 AD Utrecht
Wil je een zakelijke bestelling doen? Het plaatsen van een nieuwe bestelling gaat gemakkelijker dan ooit: kies bij het plaatsen van je bestelling voor 'Zakelijk'. In je account kan je de status van je bestelling volgen en je hebt direct toegang tot je gegevens.
Het plaatsen van een nieuwe zakelijke bestelling gaat gemakkelijker dan ooit. In een paar klikken is jouw bestelling geplaatst:
Let op! Vul de juiste factuurgegevens in. Deze kunnen wij namelijk helaas niet meer aanpassen als de bestelling is verzonden. Zo is het essentieel om de bedrijfsnaam met eventuele eigen referentie, KvK- en BTW-nummer in te vullen. Deze worden vermeld op de factuur die je krijgt na verzending van je bestelling.
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf of in drie delen te betalen. Je betaalt zonder rente of extra kosten tot en met 60 dagen later. Dit gaat niet via een acceptgiro, maar met de betaalmethode Klarna.
De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
Bekijk hier de uitleg over achteraf betalen met Klarna.
Er kan ook altijd achteraf betaald worden met creditcard. De creditcard wordt pas na levering belast.
Grote afname
Het maximaal te bestellen aantal op fonQ is 50 stuks per product. Mocht je meer dan 50 stuks van één product willen bestellen, dan raden we je aan om meerdere bestellingen te plaatsen. Voor het ontvangen van een scherpe prijs raden wij je aan om een mail te sturen naar zakelijk@fonq.nl met het productnummer bij de hand. Het productnummer is te vinden onder het kopje 'Technische Details'. Wij komen er dan zo snel als mogelijk bij je op terug.
Nee, een intracommunautaire levering is niet mogelijk. Plaats je een zakelijke bestelling bij fonQ, dan krijg je altijd een factuur inclusief btw. Op het moment jouw onderneming btw-plichtig is kan deze btw teruggevorderd worden via de btw-aangifte, zoals je gewend bent bij andere zakelijke aankopen.
Bestellingen kunnen enkel op één afleveradres worden geleverd. Wanneer producten op meerdere locaties geleverd moeten worden, dienen er meerdere bestellingen te worden geplaatst voor de verschillende afleverlocaties.
Heb je een klacht over een product? Neem dan contact op met de Klantenservice.
Het kan zijn dat je een klacht hebt over fonQ. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Hoe behandelen wij je klacht?
Hoe kun je een klacht indienen?
Online
Vul het klachtenformulier in op de website
Via de Geschillencommissie van het Europese ODR Platform
Schrijf een brief:
FonQ.nl B.V.
T.a.v. Teamleider Klantendienst België
Postbus 40265
3504 AB Utrecht
Stuur een e-mail:
E | klantendienst@fonq.be