Heb je je antwoord niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op.
Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. Wil je van een product high res beeld ontvangen voor een magazineproductie? Dat is vaak geen enkel probleem.
Stuur ons een mailtje met:
We proberen je aanvraag zo snel mogelijk te verwerken, meestal binnen 1-2 werkdagen.
Heb je nog geen specifiek product in gedachte, maar wil je juist vanuit ons input ontvangen voor een shoppingpagina of themabijlage? Wij denken graag met je mee en gaan met alle plezier voor je op zoek naar geschikte producten.
Neem contact op met onze afdeling Communicatie via [email protected].
We staan zeker open voor leuke samenwerkingen met mooie blogs of tijdschriften. Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden, zoals een productreview of het opzetten van een winactie. In verband met de vele aanvragen, moeten we helaas wel selectief te werk gaan.
Ben je benieuwd of er op dit moment mogelijkheden zijn voor een samenwerking? Neem dan contact op met onze afdeling Communicatie via [email protected]. Mocht er interesse zijn in een samenwerking, dan zullen we contact met je opnemen.
Benieuwd of die ene stoel wel lekker zit? In de fonQ inspiratie-showroom kun je een kleine selectie van het assortiment in het echt bewonderen. Daarnaast vind je er een paar inspirerende settings; perfect om inspiratie op te doen voor jouw huis!
Het is in onze showroom enkel mogelijk om met kaart of creditcard te betalen.
Reactorweg 53
3542 AD Utrecht
Openingstijden:
Op zon- en feestdagen is de showroom gesloten
Overige gegevens
fonQ.nl is onderdeel van Fonq.nl B.V.
IBAN: NL89 INGB 0663 2716 14 t.n.v. fonQ B.V.
BIC: INGBNL2A
KvK: 30193631
BTW-nummer: NL812916761B01
fonQ heeft een assortiment met duizenden producten. Wij hebben deze niet allemaal in de showroom staan.
Benieuwd welke producten je in de showroom kunt vinden? Bekijk dan snel de selectie.
Als je bij de online bestelling voor de optie 'afhalen in onze showroom' hebt gekozen, dan kun je de bestelling vanaf de eerstvolgende werkdag in het afgesproken tijdvlak komen afhalen, mits het product op voorraad is. Je ontvangt een afhaalbericht met een routebeschrijving als de bestelling klaarligt.
Openingstijden:
Werkdagen: 8.30 - 17.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
Adresgegevens:
Industrieterrein Lage Weide
Reactorweg 53
3542 AD Utrecht
Wil je een zakelijke bestelling doen? Het plaatsen van een nieuwe bestelling gaat gemakkelijker dan ooit: kies bij het plaatsen van je bestelling voor 'Zakelijk'. In je account kan je de status van je bestelling volgen en je hebt direct toegang tot je gegevens.
Het plaatsen van een nieuwe bestelling gaat gemakkelijker dan ooit: kies bij het plaatsen van je bestelling voor 'Zakelijk'. In je account kan je de status van je bestelling volgen en je hebt direct toegang tot je gegevens.
Bekijk hier de uitleg over het plaatsen van een bestelling.
Grote afname
Het maximaal te bestellen aantal op fonQ is 50 stuks per product. Mocht je meer dan 50 stuks van één product willen bestellen, dan raden we je aan om meerdere bestellingen te plaatsen. Voor het ontvangen van een scherpe prijs raden wij je aan om een mail te sturen naar [email protected] met het productnummer bij de hand. Het productnummer is te vinden onder het kopje 'Technische Details'. Wij komen er dan zo snel als mogelijk bij je op terug.
Op factuur bestellen
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit gaat niet via een acceptgiro, maar met de betaalmethode AfterPay.
Voor het gebruik van AfterPay worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het versturen van de bestelling per e-mail door AfterPay toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan AfterPay. Er kan niet in termijnen worden betaald. De factuur is inclusief btw.
Deze betaalmethode is helaas niet beschikbaar wanneer er een gedeelte met een giftcard wordt betaald. Ook is het van belang dat verzend- en factuuradres gelijk zijn en dat je je geboortedatum invult in het winkelwagentje.
Bestellingen kunnen enkel op één afleveradres worden geleverd. Wanneer producten op meerdere locaties geleverd moeten worden, dienen er meerdere bestellingen te worden geplaatst voor de verschillende afleverlocaties.
Heb je een klacht over een product? Neem dan contact op met de Klantenservice.
Het kan zijn dat je een klacht hebt over fonQ. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Hoe behandelen wij je klacht?
Hoe kun je een klacht indienen?
Online
Vul het klachtenformulier in op de website
Via de Geschillencommissie van het Europese ODR Platform
Schrijf een brief:
FonQ.nl B.V.
T.a.v. Teamleider Klantendienst België
Postbus 40265
3504 AB Utrecht
Stuur een e-mail:
E | [email protected]