De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven. Bekijk hier meer antwoorden op vragen over de levertijd en bezorging.
Wanneer een product op voorraad is en je bestelt op werkdagen voor 23:00 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden en heb je het de volgende werkdag in huis. Bestellingen van producten die op voorraad zijn en op vrijdag voor 23:00 uur besteld worden, worden op zaterdag geleverd. Wij versturen onze bestellingen met PostNL, waardoor wij een snelle verzending kunnen garanderen. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden maandag (indien werkdag) geleverd. (Let wel op: de snelle verzending geldt alleen voor Vlaanderen en Brussel, voor Wallonië bedraagt de bezorgtermijn 2-3 werkdagen).
Dit geldt niet voor grote artikelen zoals tuinmeubelen, trampolines en zetels.
Voor bestellingen bij partners gelden afwijkende levertijden. Vragen over deze bestellingen kunnen gesteld worden bij de betreffende partner via je account.
Hoe weet ik of iets een "groot artikel" is?
Wanneer je pakket groot is, wordt het met Dynalogic, PostNL Extra@Home of door de leverancier zelf bezorgd. Deze informatie vind je op de betreffende productpagina.
Hoe snel worden grote artikelen geleverd?
BE postcodezone 1 (1000 t/m 3999 en 9000 t/m 9999): voor 16:00u besteld, de volgende werkdag bezorgd.
BE postcodezone 2 (overige postcodes): voor 16:00u besteld, vaak al de volgende werkdag bezorgd met uitloop naar de tweede werkdag.
Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van betreffende vervoerder.
Er zijn twee uitzonderingen:
Dat kan! In het bestelproces kan je na het invoeren van je gegevens bij de bezorgopties aangeven dat je je bestelling graag in de avond ontvangt. Je pakket wordt dan bezorgd tussen 17:30 en 22:00. Het is helaas niet mogelijk om te wisselen van vervoerder.
Mocht je tijdens de bestelling geen avondbezorging kunnen kiezen, dan komt dit waarschijnlijk omdat je een product bestelt dat verkocht wordt door een fonQ verkooppartner. In dat geval is avondbezorging niet mogelijk.
Het is mogelijk een andere afleverdatum te selecteren wanneer:
Je kan je bezorgdatum wijzigen in de winkelwagen.
Mocht je de bestelling al hebben geplaatst en nog geen track and trace code van de betreffende vevoerder hebben ontvangen, dan adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met onze klantendienst. Wij kunnen het aflevermoment wijzigen zolang de bestelling nog in behandeling is.
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd.
In je account bij 'Bekijk order' kan je bij 'Bezorgdienst' vinden welke bezorgpartner het pakket heeft geleverd.
Wat leuk dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst! Onze vervoerders van grote artikelen hebben verschillende voorwaarden wat betreft de levering van een product:
Helaas hebben wij geen invloed op bovenstaande voorwaarden.
Al onze partners onderschrijven de servicebelofte van fonQ. Dit betekent dat levering, retour en alle kosten daarvoor precies zo verlopen als bij onze eigen producten. Wij verwijzen u graag naar de artikelen aangaande levertijd & bezorging en retouren & annuleren.
Door de samenwerking met partners kunnen wij een groter assortiment artikelen aanbieden.
Sommige artikelen worden zowel door fonQ als door meerdere partner aangeboden. In dit geval tonen we één aanbieder en kijken we naar de factoren levertijd, partner review score en marge om te bepalen wie het product mag aanbieden.
Je krijgt per e-mail de orderbevestiging van jouw totale bestelling. In de orderbevestiging staat gespecificeerd welk product bij welke externe verkooppartner(s) of fonQ is gekocht. Het product van de externe verkooppartner wordt door de partner apart naar je verstuurd. Hier word je ook apart van op de hoogte gesteld door de partner. Het is dus mogelijk dat je twee pakketten van twee verschillende transporteurs krijgt als je bijvoorbeeld ook een product van fonQ hebt gekocht. Het is niet mogelijk om partnerartikelen te laten leveren bij een afhaalpunt.
Contact met verkooppartner
Op de productpagina kun je gemakkelijk contact opnemen met de betreffende verkooppartner. Als je op de naam van de verkooppartner drukt, dan kan je via een contactformulier contact opnemen met de verkooppartner. De verkooppartner kan je dan de juiste informatie geven over het product.