Heb je een klacht over een product? Neem dan contact op met de Klantenservice.
Het kan zijn dat je een klacht hebt over fonQ. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Hoe behandelen wij je klacht?
Hoe kun je een klacht indienen?
Online
Vul het klachtenformulier in op de website
Via de Geschillencommissie van het Europese ODR Platform
Schrijf een brief:
FonQ.nl B.V.
T.a.v. Teamleider Klantendienst België
Postbus 40265
3504 AB Utrecht
Stuur een e-mail:
E | [email protected]